helgen över.

Japp, snart är denna helg slut! mycket tråkigt måste jag säga. Är sjukt skoltrött, och orkar inte med allt pluggande "/ men jag överlever nog!
Förövrigt så har helgen varit kanon! I fredags åkte jag till Örebro och hämtade jag min affisch på MQ, sjukt snygg <3 och stooor :DD Love it. haha. gick även runt lite på stan, bara någon timme eller så men ändå. Jag köpte en tröja på gina, sen ett par vantar på åhlens, that's it! sen missade jag tåget, så jag fick vänta i en timme på en buss hem. Så kom hem vid halv nio, och där hemma var Frida och Marion <3 jag åt, sen drack jag lite vin. Sedan blev det paaarty hemma hos Fredrik. Det var kul :D hahaha xD kom hem vid fyra nån gång tror jag! På lördagen blev det middag hos pappsen, med Frida och Morgan :) hände lite saker, så jag och syster gick in till kopparberg.  När vi kom hem gick jag och mötte Marion, vi gick till ica, köpte chips. Och tillbringade kvällen hos Marion framför tv:n! Och Marion baara pratar om Björn heela tiden:p ihihi xD  Idag vaknade jag vid 11 typ, hemma hos Marion. Vi tog det lugnt, åt frukost, sen gick jag hem. Har suttit vid datan och kollat på top modell! Nu ska jag försöka sätta upp min gigantiska MQ affisch i taket.

Ja det var min helg kortfattad! <3

Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0