Måndag = skola

Hej, japp idag var det skola, mindre kul då, men ja.
Dagen började med att jag försov mig, till kvart i åtta, och jag skulle duscha, mindre kul! Men jag hann! haha xD Och det värsta är väl ändå att jag har förovit mig till kvart i åtta sen i onsdags förra veckan, helt sjukt. Jaja, sen när jag väl skulle gå till skolan hittade jag inte mina nycklar, liksom PANIK.SE! Jag letade och dampade runt här tills klockan var 08.30 och gissa vad jag börjar den tiden i skolan. Så det var bara att gå till skolan utan nycklar. Sötan Marion väntade på mig vid kyrkan typ <3 Och jag var inte på mitt bästa humör kan man väl säga. Så jag kom inte in i mitt skåp :S Och inte Marion heller, för jag hade ju hennes nyckel på min nyckelring eftersom jag tagit hem hennes matte åt henne förra veckan när hon var sjuk. Och vi hade matte första lektionen, och nya regler från och med idag:  INGA YTTERKLÄDER i klassrummet. Jippi! inte. Iaf så lånade jag matte bok och så. Sen var det idrott, körde volleyboll brännboll! ganska kul, eller ja i alla fall att vara i inne laget. Sen när vi hade bytt om och var klara typ så hittade jag mina nycklar i min inne ficka,åhhh, så typiskt. Men det var bra. :)
Sedan biologi. Och vi skulle ta blod prov på oss själva. usch usch usch! Jag hatar sånt. gah, men jag klarade det till slut i alla fall. Men det var nära att jag gav upp. Och det gjorde ont. ajaj, alla ba: uhuhu det känns inte. men joo det kändes som fan.
Sedan var det bara spanska och svenska kvar. På spanskan gjorde vi det vanliga, läsa igenom texten och jobbade med uppgifter! woooho Peter har ju sååå roliga lektioner. *host*  PÅ svenskan jobbade vi med boken om mig själv. Och sen var det någon från NA där. hoppas jag INTE lir med i tidningen nu bara!
japps! Efter skolan hängde jag, Astrid och Marion med Jonna hem! :) Gjorde inte så mkt men ahh :D
Sen har jag kollat på sex and the city och idrottsgalan! :) GO björn gustafsson :) <3

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0