naaattti! <3

hallå! :)
ska snart sova hade jag tänkt mig. klockan är ju ändå tio över tolv, och det är skola i morgon! Hemkunskap första lektionen. Kul, både Marion och Ewe är sjuka, och det är dom enda som jah brukar umgås med i den gruppen.. Men Marion kommer iaf inte, men Ewe kanske kommer om jag har riktigt tur ;) jaja,jag klarar mig vilket som, men asså roligare om man har någon att snacka med! ihihihi xD


I kväll har jag fixat mina Darin grejer som ska upp på vägen. Klippt ut från tidningar  och snyggat till dom. Så imorgon hade jag tänkt mig att fixa allt. Och just fan, har ju konfa imorgon. gaah, orkar inte. Tråkigast eeeeeeeeever typ! Sen måste jag komma ihåg att ringa MQ! hahha xD nu får ja inte glömma det. Sen så måste jag öva på spanska glosorna i morgon! Så det blir en del i morgon.

Och fan då, vi ska ja ha en svenska bok att läsa tills imorgon, det hade jag glömt. gaah, måste fixa!

puss på er älsklingsläsare <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

varför ska du ringa mq? :D



Saknar dig massa! Puss<3

2009-01-15 @ 21:03:46
URL: http://sanna123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0