Örebro i morgon!

Gud så trött jag är! shit asså. Vill bara sova, men nej det kan jag inte göra än, har spanskan att plugga på tills imorgon. och jag har inte pluggat något, döööööööööd!

Helt okej dag idag, hemkunskap, svenska och so! Sen konfirmation dårå. Men den var ganska tråkig.
Idag ringde jag faktist mq, wiihoo jag kom ihåg! :) Så jag ska hämta affischen på Darin där i morgon! Hon som jag fick prata med som aldrig varit där när jag ringt förut var hur trevlig som helst! Känns bra, så imorgon äger jag ännu affisch på Darin! Jag vet inte hur jag ska få plats, men det ordnar sig alltid!  Så tar 15.06 tåget till Örebro i morgon. Tar även med mig Tysse pojken då, så han får komma hem till matte igen! Sen åker jag typ hem direkt, finns inte mycket att göra i Örebro utan pengar.

NU ska jag övaövaövaövaövaövaövaöva på spanskan!

puss <3

Kommentarer
Postat av: FRiDAN

du ska få tvåhundra spänn av mig, bara för att ja är en snäll syster! sen ska du köpa lite grejs till mig! <3

2009-01-16 @ 11:26:07
URL: http://fridansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0