See U at the club

Hej!
Idag har det väl varit en helt okej dag. Inte hänt så mycket men ah, var i skolan. Började med att jag försov mig. Vaknade kvart i åtta. Så det var bara att skynda sig in i duschen. Ja stressigt, stressigt! Men jag hann, dock utan att äta frukost. Men jag klarar mig faktist utan sånt! Första lektionen hade vi svenska, som betyder Boken om mig själv! Jag tycker det är ganska så kul. Sen så hade vi Biologi, fortsatte prata om en massa. Och sen historia.. grupparbete där. Till lunch fick vi kaviarfisk. USCH! smakade aldrig, men jag hatar fisk så.. På engelskan hade vi Susanne Lind, för Marie louise var inte där antar jag. Vi gjorde nån grej, orkar inte skriva, okej. På idrotten gjorde vi volley boll passar! heelt okejj! Sen slut på skolan. Här hemma har jag nördat framför datan. Men faktist skrivit på boken om mig själv!

Och fick reda på idag att See U at the club blir Darins nästa singel! niiiiiice som fan! :D:D<3 ÄLSKAR DEN LÅTEN! <3 Darin skickade även nytt dagboksinlägg idag! sötplutten<3


nya singeln <3


Darin i sydafrika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0