darin-fan föralltid.

Sitter här och kollar massa Darin-klipp på youtube, gud vad jag saknar honom. Saknar att se honom på scen, saknar även att prata med honom och allt, ni som är darin-fan elr är något annat fan förstår nog. Asså jag älskar hans musik, men det är inte bara det, hela han liksom...  Det är så himla svårt att förklara, jag försöker inte säga att jag är kär i honom eller något. För det är jag absolut inte. Han är en liksom en stor idol och förebil för mig. Han är en människa med en otrolig utstrålning, både på scen och när man träffar honom. Hans musik har gett mig så mycket, han som människa har gett mig så mycket. När jag mådde som dåligast, när min bästa vän svek mig, då jag kände att jag inte hade någon att vända mig till, då fanns liksom alltid musiken där, hela mitt liv kretsade kring Darin. Musiken, fansen, d.nu, allt som hade med honom att göra liksom. Lyckan när jag fick mitt första svar av honom på darin.nu var stor. Jag grät, jag skakade jag var så otroligt lycklig. Tänk att månnisk kan göra en någon så lycklig genom att bara skriva en mening eller två. Jag ville alltid så gärna att någon skulle förstå , förstå hur mycket Darin betydde och betyder för mig, men nej tror aldrig någonsin någon kommer att fatta. Största lyckan är att träffa eller se honom. Man får en sån energikick så man vet inte vart man ska ta vägen. Liksom även fast jag sett honom så pass många gånger så är det fortfarande samma känsla, det känns overkligt. Darin känns overklig. Skrik, skakningar, hyper och gråt, det är sånt man får räkna med när man går med mig på en darinkonsert. Jag brukar kunna hålla mig från att gråta, men ibland går det bara inte. Som senast i Malmö t.ex. Kände bara hur tårarna rann ner för kinderna när han stod där på scenen och sjöng "why does it rain". Känsaln av att få krama honom är så sjukt jävla fucking underbart <3 ni fattar inte. Jag älskar att prata med Darin, asså det känns så lätt att prata med honom på något vis, han är världens snällast och tar sig oftast tid. Och hur lycklig tror ni inte man blir när han kommer ihåg ens namn? Jag blir så glad och lycklig så det finns inte. Jag vill se Darin NU, jag vill ha flera minnen.
Sen har jag fått underbara vänner för livet tack vare Darin <3 Ni vet vilka ni är!

På senaste tiden har jag inte skrivit sådär jätte mycket om Darin, har inte heller gått på alla konserter som vart heller. Ni kanske tror att intresset för min idol har försvunnit? hah knappast va! Det är bara det att på sista tiden har jag börjat umgåtts mycket med mina vänner och är inte hemma så ofta. Och sitter liksom inte vid datorn lika mycket som tidigare och så. Men Darin finns alltid i mitt hjärta, i mina tankar. Som min IDOL och inget annat. Jag kommer alltid vara ett troget Darin-fan, mer eller mindre, kommer alltid stå på Darins sida.

       

Kommentarer
Postat av: EVELINA

det kommer nog aldrig försvinna för dig:)

2009-07-13 @ 11:36:27
URL: http://evelinadenfina.blogg.se/
Postat av: marion

så jävla läskigt att du skrev dt idag, vi träffade ju darin typ för nån timme sen! :o

2009-07-14 @ 00:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0