fredag

Tjenare!
Vaknade vid 10 imorse av att pappa ringde och sa att han kunde skjutsa mig till Fagersta, och det är ju perfekt, så sparar man lite pengar. Så jag åker dit efter 18.00 någongång när pappa slutat jobba :)
Så vid sju-åtta är jag i Fagersta då ! Kanske är dags att fixa i ordning mig. Duscha, fixa håret, sminka mig osv. Sen måste jag packa också. Men jag har hela 4 timmar på mig så de är ganska så lugnt (:

aja, ha det bra! Jag ska i all fall ha en jävligt rolig helg. Skriver senare när jag kommer hem eller när jag är hos Linda (:

aja, puss hej!


Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAA

Ha så kul baby!

Ses på Söndag <3

2009-07-10 @ 18:30:07
Postat av: Erika

Ha det så kul <33

vi måste försöka ses innan darin på grönan eller vart det är

2009-07-11 @ 00:27:35
URL: http://skywalkeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0