godnatt

Hej hej.

Jag känner mig alldeles för pigg för att sova nu, så jag nördar lite framför datorn och skriver så ett blogg-inlägg(:

Skrev ju tidigare att jag skulle till djäkens vid sex, ah det blev halv nio iställer. Åkte dit med Dea. Och det var typ bara tråkigt folk där, så ja det blev inte speciellt roligt. Vi drog till Astrid sen också, och precis när vi kommit dit typ drog vi hem. HAHA :P

Jag och Dea hade planer att åka till Västerås. Men allt sket sig :( buhuhu.. Jag vill bort från Kopparberg, så dött här. Och tråkigt folk som har massa jävla förutfattade meningar om allt och alla. uschuschusch. Men åker nog till Linda i Fagersta om en vecka. Om jag nu kan skramla ihop lite pengar till tåget. Hon fyller ju trots allt 18 år, och ja vill dit helt enkelt.

Sen vill jag se min kära idol Darin också. Ska på sommarkrysset när han ska dit den 8 augusti, och sen om han nu kommer till the voice09 så ska jag dit också. Annars drar jag till Göterborg och ser honom på kulturfestivalen.

Ha det så bra alla. puss ['v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0