jag har tråkigt

jag är..
snäll: självklart
tålmodig: naaa:P
djup: njaa
öppen: somtimes
ärlig: ja
positiv: jadå, eller oftast
ansvarsfull: aa de beror på vad man pratar om:P

VÄNSKAP
jag har..
förlorat en bästa vän:
ja
sagt att jag älskar en kompis: ja de e klart
sovit med en tjejkompis: ja
pussat en kompis: ja
slagit en kompis: aa
en kompis som vet allt: jaa
berättat en hemlighet för en kompis: jaa

FAVORITER
låt just nu:
hmm.. vet inte:P
pryl: hm..
film: vette fan
bok: venne
frukt: hmm.. ja vet inte x)
ÖVRIGT
jag har..
opererats:
nääj
cyklat omkull: yes
sjungit i duschen: jaow
hoppat på en studsmatta: yes 
fobi för något: ja
sett någon dö: nepp
varit på begravning: ja
sagt att jag hatar någon: aah

OM LIVET
svart eller vitt:
svart
skriva eller tala?: skriva
mobil eller mp3? mobil
lösgodis eller choklad: lösgodis
frukt eller grönsaker: båda
film eller serie: film
festa eller ta det lugnt: FESTA :D
sommar eller vinter: sommar
fredag eller lördag: båda(y
ljus eller lampa: beror på..
kärlek eller vänskap: båda<3
bio eller hemmakväll: hemmakväll
favoritparfym: vetinte
gillar att kramas: jaaaaapp
har du många väskor: naj
lyssnar helst på: Darin

HAR JAG NÅGONSIN
ätit sushiråfisk:
euw, nej..
kramat en kille: yes
stått på en scen: ja
skämtat och ingen förstår: ja x)

GILLAR ATT.
ge massage: nää
få massage: jaa
gå promenader: aa
ÖVRIGT

svär du mycket:
ganska
när duschade du senast: idag
vad var det sista du skrev till en kompis: kmr inte ihåg:P
vad gör dig glad: mkt
vad skulle du vilja göra nu: ha kul ;P
vart skulle du vilja åka: någon rolig stad:D
åkt  limousine: japp
varit med i en lokaltidning: ja
varit med på tv: öhm, tror inte de
mobil: Sony Ericsson nånting
söndagssysselsättning: olika
flest skivor eller filmer: filmer
gitarr eller piano: Gitarr
spelar du i ett band: Nää
allergisk mot något: japp, mot nötter och vissa djur x)
något djur: jaa, två kaniner :p
dricker: jaa :D
familj: mamma, pappa & 3 systrar
hur bra på en skala på 1-10 har du i humor: hahha ka vet inte
klockan just nu: 23.12
ditt namn: Anna
och till sist, vem tog du denna listan av: Lina


Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAA

din humor är förfan 10 !!!!!!!!!1 <3

2009-07-05 @ 11:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0