lördag

Igår blev det en liten fest för att fira Dea, men först var jag hemma hos Dea och käkade smörgåstårta. Sen drog vi ner på byn, köpte lite saker. Sen hem till mig och där chillade en stund. Vid nio, halvtio gick vi ner till rydbergsdal och där blev det party! Sen blev det att vi gick till Morgan och där fortsatte festen. :) vid ett fick vi gå därifrån, men vi gick inte hem för det utan gick ut, sen hängde jag, dea, anton, wille och hassan på taket vid kopparbergsskolan ett tag :) Sen sov Dea hos mig, vi somnade typ fyra, sen vaknade vi tolv idag. Vi tog det lugnt, sen åt vi lite frukost och gick ut en stund.
Resten av dagen har jag inte gjort något alls, är lite bakis men det börjar gå över nu.

Hahaha, nu ska jag snart ut och ta en joggingtur med Dea!

puss
/Anna

Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAA

Jag älskar deeeeeeeeeeeeej :D <3<3<3<3<3<3<3<3

2009-07-18 @ 20:31:18
Postat av: Anonym

2009-07-22 @ 16:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0