lördag

Hej på er! Har precis duschat och ska lite senare cykla ner till pappa. Eftersom Frida och Mailis har fyllt år för inte så längesedan så kommer släkten dit idag och ska fira dom. Frida har ju redan fått en present av mig, men inte Mailis, så ska sticka iväg och köpa en blomma eller något till henne snart.

Nästan hela dagen igår var dödstrist, men kvällen slutade bra. Jag drog ner till Frida, då hon var själv hemma. Sen kom Dea dit också (: Vi satt på balkongen och bara snackade, as skönt <3 Sen drog vi ut, eller ja vi skulle gå med Dea en bit på vägen hem. Men vi tog en vända på byn, och så blev det strömavbrott överallt. Lite kul. Sen så började det regna som fan, asså gud var helt blöt när jag kom hem vid två tiden.

Ja, sen har min dräktiga kaninhona börjat boat, parade ju henne och min hankanin för ca tre veckor sedan. Så nu förväntar jag min kaninungar nästa vecka. Ska bli kul faktisk(: Hoppas alla blir helt friska och att allt går bra bara.

Ja nu ska jag göra mig iordning.
puss <3

Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAA

älskar dig. <3

2009-07-04 @ 18:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0