måndag

Har slöat hela dagen, eller ja har ju bara varit vaken i sådär en och en halv timme. Vaknade av att Frida kom in rusande i mitt rum och skulle hämta något eller så. Sen som vanligt så struntar hon i att släcka lyset och stänga dörren igen. Men klockan var så pass mycket så det var nog dags att gå upp. Och så hade mamma märkt att det var sju stycken kaniningar och inte sex. Gud asså, vanligtvis så brukar dvärgkaniner få mellan 3-5 st ungar. Jaja, vi får väl se om alla klarar sig nu då.

Igår kväll var jag med Jonna och Dea:)  Eller först träffades vi vid sju, Jonna skulle bara ha en sak av mig sen skulle hon handla & hem och äta. Jag och Dea chillade på byn och gick runt lite. Sen kom Jonna ut igen och vi bara satt och pratade vid malmtorget alla tre. Sen hem till mig en snabbis innan dom drog.

Idag får jag se vad som händer.  Ska nog i varje fall träffa älsklings Dea. Sen om Jonna elr någon blir med vet jag faktist inte :P

men puss på er
/anna

Kommentarer
Postat av: EVELINA

nu ska du träffa mig !!! :) och grilla.

2009-07-13 @ 18:30:13
URL: http://evelinadenfina.blogg.se/
Postat av: DEAAAAAAAAAA

älskar dig. så mest <3

2009-07-16 @ 19:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0