måndag natt

Dagen såg ungefär ut såhär: Vaknade vid elva, vid tolv gick jag ut sprang runt el-ljuspåret själv, för Dea kunde inte., gick mycket bra kan jag säga. Sen hem, åt frukost sen iväg till syster. Där spelade vi x-box. hhahah geeks va?
Sen kollade vi på "systrar i jenas 2".  Eller "The Sisterhood of the Traveling Pants 2"
Har velat se den aaas länge, eftersom jag läst alla böckerna, och i love it. Sen har jag sett första filmen hur många gånger som helst, jag bara älskar den. Den här filmen var faktist bra måste jag säga. Så den rekomenderar jag!
Sen idag träffade jag Dea och Martin en stund också, alltid kul!

Imorgon blir det nog Örebro! :) Och i helgen kommer Marion :D:D <3



Kommentarer
Postat av: marion

om vi får låna bilen ja

2009-07-21 @ 02:11:11
Postat av: Erika

2009-07-21 @ 21:40:13
Postat av: Erika

2009-07-21 @ 21:40:21
URL: http://skywalkeer.blogg.se/
Postat av: Erika

jag gillar inte dom filmerna

dom tar med lååångt ifrån hela boken

2009-07-21 @ 21:40:55
URL: http://skywalkeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0