onsdag

Har ingen lust att skriva så mycket om dagen, men nice har det varit iaf. Började med en jogging tur med Dea. Sen var det meningen att vi skulle åka till Örebro, men vi missade bussen.
Men resten av dagen har jag vart med Dea och Martin (:

Imorgon blir det paaarty! :D
I helgen Marion! :D:D(kanske)

OCH PÅ MÅNDAG, DAAAAAAAAAARIN! ;D;D;D <3 fyfan vad kul, så spontat och allt. Jag har saknat honom som faan!
Han ska liksom uppträda på invigningen till pridefestivalen, i kungsträgården i sthlm. Och det är gratis. Liksom inget man kan missa. + att jag antagligen åker gratis till sthlm eftersom MArion och Birgitta åker hem på söndagen, så det blir billigt.
Åh. Fan vaad jag längtar.

"The King of Pop hyllas med en Michael Jackson-tribut. "The girl is mine" blir "The boy is mine" då Gunilla Backman och Albin Flinkas möts i duett och klassikern Billie Jean tolkas av Idolstjärnan Darin - som även kommer att framföra sina egna hitar under kvällen."

Kommentarer
Postat av: Sanna

yey jag längtar som bara den!! :D:D<33

2009-07-25 @ 21:40:56
URL: http://sanna123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0