onsdag

Idag blir det fest! :D Hahah, gud vad jag har festat det här lovet, helt sjukt är det. Kanske typ 8-9 gånger, men liksom hallå man lever bara en gång.

Idag vaknade jag ganska tidigt, enligt mig i alla fall. Ja, klockan 11. Eller Frida kom inrusandes i mitt rum, hur fan kan man inte vakna av det. Men aah, sen gick jag ner med Frida till hennes lägenhet, där blev det bara chill. Tog en dusch också.

Nu är jag hemma, har precis ätit. Ska ta det lugnt en stund, sen ska jag börja sminka mig och sånt.

Hoppas på en lyckad kväll nu! (:

Kommentarer
Postat av: EVELINA

det ska bli lyckat snygging <3

2009-07-22 @ 18:06:38
URL: http://evelinadenfina.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååå vad kul med fest!

ska du på darins konsert imorn?

2009-07-23 @ 13:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0