onsdag natt

Idag blev det att vara med Jonna och Dea, som händer ganska så ofta nu för tiden :D <3
Eller först träffade jag Dea vid typ tre, vi gick till ica och lämnade tillbaka filmen, sen satt vi nere i rydbergsdal och chillade. Sen typ halv fem drog jag hem och åt, sen åkte vi ut till djäkens vid sju, och dit kom Jonna också, men det var typ tråkigt och vi ville verkligen hitta på något roligt, men hallå vi bor liksom i Kopparberg. Vad finns det att göra här? ingenting. Men vi fick en idé men sen ångrade vi oss och sparar det till fredagen i stället.
Ah sen var vi ialla fall hemma hos Jonna och kollade på film "Young people fucking" Hahah sämsta filmen ever. Så vi kollade inte ens klart på den. Sen drog vi hem till Dea, och gjorde inte så mycket. Sen hem och byta om. Så gick jag och Dea ut och joggade. hihi.

Nu ska jag snart sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0