onsdag

Igår var vi i Örebro då. Jag, Jonna och Dea. Vi hade kul och skrattade mest hela tiden. Köpte faktist ingenting, eller jo en tändare för 15 kr,hahaha. Vi åt på la baguette :) Deras sallader är sjukt goda. Jag tog en kyckling sallad. Ja sen gick vi mest bara runt. Och eftersom Jonnas mamma var i Örebro åkte vi med henne hem. Det blev en billig resa, bara 32 spänn var xD

Sen så hyrde vi film vid Ica, som sen jag, Jonna, Ewe och Dea kollade på hemma hos Dea. Pineapple express blev det, och den var bra till viss del, blev lite överdriven i slutet, men en film jag rekomenderar i alla fall.
Kom hem runt 00.00 igår.

Idag vet jag inte vad som händer, vi hade tänkt att åka ut till Jonnas sommarstuga eller till djäkens för det skulle bli soligt idag, men nejnej vädret är inte det bästa. Haha, men något ska man väl ta och hitta på.

Ha det bra alla
puss<3
/anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0