söndag

Nu är jag hemma igen, efter en mycket trevlig helg i Fagersta.

Kom dit vid sex tiden i fredags, fick skjuts av pappa och Mailis som ändå skulle åt samma håll. Hemma hos Linda hade hennes föräldrar fest så det var folk där tills klockan fem på morgonen, hahaha xD Mycket roligt folk där, bland annat en kille som dom tog med från krogen, hahaha vi kallade honom bolibompa- tjommen, då han såg precis ut som en sådan där barnprograms kille, hahaha roligaste var när vi upptäckte att han låg och sov i Lindas säng. HAHAH xD
Kvällen var rolig, och Lindas mamma var myycket snälla till oss, lika hennes storebror och hans kompisar ;) xD Linda fattar vad ja menar ;) Ja i alla fall så somnade vi mellan 5-6 någongång.I lördags så åt vi pizza, orkade en halv typ xD Sen så mellan halv fem, fem någongång kom Lindas kompisar Elin, Malin och Kevin. Blev att spela något spel sen kolla lite på film :) När dom åkt hem så kollade vi på tv, chillade och snackade tills klockan 4, då la vi oss och sov. Sen vaknade vi vid elva imorse, åt frukost sen gjorde vi iordning oss och gick till ica och köpte lite saker. Det var as varmt, typ dog xD Nästan direkt när vi kom tillbaka så ringde pappa och sa att han var i Fagersta snart så då var det bara att gå iväg till bergslags sjukhuset när han skulle hämta mig. Resan kändes som en evighet, fast det bara tog lite mer en en timme.

När jag kom hem kollade jag på dom nyfödda kaninerna som föddes inatt :D Så jävla söta, hoppas dom klarar sig nu bara. 

Sen har jag inte gjort något mer, men ska snart eller senare träffa Jonna och Dea :D <3

Och så får vi inte glömma att säga grattis till Linda "Bam Bam" Ekström som fyller 18 år idag!

Kommentarer
Postat av: fridaaaan

dom va skitfula! hahaha

2009-07-12 @ 22:23:36
Postat av: Bam Bam

hahahahbolibompa - tjommen ahahahah aka micke... oh fyfan ska bränna upp hela sängen tror jag hahaha xD

tack för en sjukt kul helg <33 det kunde inte bli bättre :D <333

2009-07-13 @ 18:57:59
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0