söndag

Godmorgon, eller vad ska man säga när man vaknar 15.20?

Igår blev att typ vara hemma nästan att vara hemma hela dagen, eller vid sex joggade jag med Dea. Sen så typ halv tolv gick jag ut och träffade Dea, vi gick ut för att vänta på Martin som har cyklat hit från göteborg. Så vi satt på malmtorget ett tag. sen så blev det lite äventyr HAHAH xD aja, sen så vänta vi på Sue så åkte vi mes bussen och mötte Martin, typ i Vasselhyttan.
Sen släppte Sue av oss vid Dea, men vi gick ner till byn och chillade. klockan var då typ halv fyra. Sen drog jag hem och sov. Somnade vid fyra tiden tror jag, sen 13 timmar senare vaknade jag.

Idag ska jag nog va med Dea, och Martin ofc. Sen tror jag Astrid skulle komma ner på byn också.

haha, nu ska jag göra mig iordning. pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0