torsdag natt

Ja som jag skrev tidigare var jag ute och sprang imorse, efter det var jag typ med Dea och Jonna en stund. Sen gick jag hem och åt, och slöa framför tvn, sen så gick jag ut vid halv nio och träffade Dea igen, men bara en liten stund. Vi satt bara och snackade lite ;)

Ah sen umgicks jag med mamma, som jag typ aldrig gör. Haha, vi gick ut på en promenad.

Och DEA FYLLER 15 ÅR IDAG!! :D:D:D <3 (klockan är efter 00.00)
så jääävla mkt GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!! älskar dig så jävla mycket dea, du betyder som fan och du är en av få som förstår.
är så glad över att du finns i mitt liv. Du är seriöst bäst bby <3 alltid lika roligt med dig! VI är bäst! <3

Så imorgon blir det att fira Dea då! :D:D <3

NU ska jag sova!
pusshej
/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0