torsdag

Tjenare, tjenare (:

Nice dag, och den är inte slut än. Vaknade imorse vid elva av att Astrid ringde mig och frågade om jag ville följa med till djäkens och bada med ett gäng. Och hade inget annat planerat, så varför inte? Ja i alla fall, vid kvart i ett gick jag till Jonna,  vi åkte på hennes moppe ut till Astrid, ja det blev ändrat de där med djäkens så ja det blev att chilla vid Astrid istället. Lika kul det. Det var jag, Jonna, Astrid och Klara. Eftersom det är så varmt och soligt, så blev det att bada och sola.
Kom hem vid halv fyra typ, och ska träffa lite folk sen senare, vid sex typ. Då ska Dea vara med också. Hon har något jag längtat efter :D<3

nu ska jag chilla lite, sen blir det nog att cykla ut till djäken eller där vi nu ska träffas-.

pusshej

Kommentarer
Postat av: DEAAAAAAAAAA

Hoppas du njuuuter av det nu :D

2009-07-03 @ 11:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0