tråkig dag

Hej på er!
Hm, det här kan nog möjligtvis vara en av dom tråkigaste dagarna på sommarlovet. Har bara varit hemma och städat typ, sen har jag installerat nytt bredband på min dator, och håller nu på att installera antivirus skydd och brandvägg, men det går inte rikitgt som jag vill, sååå typiskt.

Men ändå har det varit skönt att vara hemma hela dagen, har nästan inte hänt på hela lovet.
Funderar på att gå ut och jogga! Eller om jag tar det på morgonen i morgon. Så ta en promenad nu. Känner i alla fall för att komma ut en sväng, äsch jag joggar! haha.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Haha jo, efter ha åkt runt som en galning känner jag att det räcker nu. Att det börjar bli föör mkt!

Men somsagt, ja, jättekuuul att han har nått här i Stockholm =) TAGGA!

2009-07-24 @ 11:06:49
URL: http://sisssis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0