Stockholm, Darin, prideinvigningen

Har inte bloggat sen i lördags eftersom jag har varit i Stockholm!
Så jag tänkte skriva lite kort om det.
Vi kom till Stockholm i söndags vid fem tiden efter två timmars tåg från Örebro, åkte med Marion och hennes mamma. När vi kom fram tog vi tunnelbanan hem till Marion och lämnade grejer, sen direkt in till stan igen. Där gick vi på åhlens ca 20 min, köpte ett par leggings bara, sen åkte vi till gullmarsplan och hyrde film, det blev the ring 2, har sett den förut. Och den är väl sådär, ettan är mycket bättre. Sen åkte vi hem gick och köpte lite mat, sen tog jag en dusch och tillsist kollade vi på filmen. Hade ganska svårt för att sova, men tillslut så somnade jag.
 På måndag morgon gick jag upp vid halv nio , gjorde mig i ordning sen åkte jag och lämnade tillbaka filmen. Och tog sen första t-banan till t-centralen. Vid skanstull gick Danny på och åkte med till slussen, liiiite coolt xD
När jag kom fram, gick jag upp till centralen och mötte Erika, och vi gick tillsammans till kungsträdgården, hade lite svårt att hitta dit, hahahahaha. Vi var först där, och efter ett litet tag kom Malle och Sanna dit också. Så vi satt sär framför scenen och snackade och så i typ 9 timmar sen började prideinvigningen. Det var bra! och Darin var bäst, som alltid :D Han sjöng Micheal Jacksons "Billie Jean" Sen "brething your love" och "runaway" :D Var sjukt underbart att få se honom igen, man blir så himla lycklig. Och han har en sådan talang. Aja, efter gick vi bakom scenen, och det var massa fjortis-fans där. Darin hade bråttom men han skrev lite autografer sen åkte han och hans manager Micke iväg på en moppe xD hahha såg faktist sjukt kul ut! ^^
Sen gick vi till Centralen, tog bussen till Örebro klockan 22.30 och var framme vid ett tiden. Så då gick jag hem till Madde och sov där, sen åkte jag hem idag vid två typ.
Sen har jag inte gjort så mycket idag, ska träffa Dea lite senare!

Men det var jätte kul igår!  VERKLIGEN! Kul att träffa alla igen! :D Har saknat er mycket! Men vi ses den 8 augusti igen! :D

pusshej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0