fredag

Västerås var nice, började med att vi kom till centralen där och typ alla hade kommit, utom Sanna som kom dit bara en stund efter oss. Vi gick upp på stan och köpte present till Malle, sen tog vi bussen dit Malle bor. Träffade henne och lämnade hennes present sen drog vi in till stan igen, och gick runt lite. Sen hängde vi där rixfm festivalen skulle vara senare på kvällen. Vid sju började rixfm, halv åtta drog jag och träffade Amar som också var i Västerås hos någon kompis:D Hade inte träffat honom på över en vecka så de va nice <3<3
Ahh i alla fall, ungefär vid nio tiden var jag tillbaka, haha, vi låtsades vara fan av Velvet och Star pilots, hahaha. Sen så drog vi hem till Malle, där blev det FEEST! :D kul vare:D:D först var vi i hennes lägenhet, men efter klagomål av någon gubbe gick vi ut satt oss vid hemköp och snackade och sånt. Sen gick vi in till stan och träffa baby <3
Träffade en hel del människor på vägen också, och skumma typer som försökte få med oss i någon jävla bil. usch!
Vid sju på morgonen var vi hemma vid Malle igen, och ja sen sov jag typ till tio. Det blev chill morgon sen drog jag hem. Tog bussen klockan ett och från Örebro klockan fem. Så vid sex var jag hemma i Kopparberg,

Vid halv sju drog jag till Jonna, sen åkte vi till hennes sommarstuga, jag, Jonna, Astrid och Dea. Vi grillade, åkte båt och hade det jätte mysigt (: <3

Imorgon blir det först en båtutflykt med tjejerna, sen Ludvikafesten  :D kulkulkul

här vare nycktert *fniss*

Kommentarer
Postat av: Bam Bam

hahah tack ännu en gång till både dig och marion ^^

2009-06-27 @ 19:02:29
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Erika

Festen<3

2009-06-27 @ 19:38:27
URL: http://skywalkeer.blogg.se/
Postat av: marion

ÖÖÖULLA

2009-07-01 @ 00:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0