Fredag

Helg nu då, och jag uppskattar alltid ledighet :D
Jag as trött, och har världens huvudvärk. Inte kul kan jag lova. Ska försöka ta mig ut  snart och städa åt kannerna hade jag tänkt mig, men ack så jobbig. Men vill ha det gjort så jag kan göra något annat. Antingen åker jag till Kolheden och umgås med Frida och Morgan. Eller så är jag med Amar! Har inte bestämt mig än. Tänker i alla fall inte spendera en fredag kväll ensam, det är något som är säkert i alla fall.

Ska nog lägga mig och kolla på tv, som oftast leder till att jag somnar, och  sover några timmar. Men det är bara nice, annars kommer jag vara trött heeela kvällen, och hur kul är det?

Men ni får ha en bra helg!! ;D

puss ;D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0