Måndag

Väldigt chill dag kan man säga:D
Först skola då.
matte: Hade Lars som vikarie, jobbade ba i matteboken:P
idrott: Spelade brännboll vid laxtjärn.
no: gick en promenad:P
spanska: hååål:D haha sitta å steka i solen och hem och hämta bikini:P
so: lars prata om gruvorna i Kopparberg;P

Sen åkte jag och Klara med Astrid hem till henne, där var vi nere vi stranden och ba chillade och stekte i solen. Jonna, Ewe, Anton, Anton och Wille kom dit sen också. Det blev årets första dopp för mig. wiiie:D Var ganska kallt i vattnet, men det gick att bada i det;) Men det var nice iaf. :D
Sen när jag kom hem, så gick jag nästan ut på direkten och träffade min älskling:D<3 Så var med han tills elva typ<3<3<3<3

och nu ska jag sova, imorgon blir det Örebro med syster <3 Så struntar i skolan. ihihi shopping :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0