Onsdag

Jag har nästan ingenting att blogga om. Utan det blir det vanliga, vad som hänt under min dag. Kanske inte så kul, men ni kan ju ge mig förslag vad jag ska skriva om, så kanske jag gör det. Så alla! ge förslag TACK! (:

Ja men idag då, skolan var seg och allt gick långsamt. Slutade tre, gick hem. Satt mig vi datorn tills typ klockan halv fem. Sen la jag mig framför tv:n och somnade nästan direkt, har vart sjukt trött hela dagen, så kunde inte hålla mig vaken.
Vaknade igen vid nio:O Där hade man sovit bort hela dagen ja. Men gick upp, tog ett glas vatten och sedan kollade jag lite på tv och nu sitter jag här, pratar med Baamiiih på msn <3<3 Och inget mer har hänt, tråkig dag kan man säga.

Men jag är jämt trött nu för tiden. Hur jobbigt som helst, någon som känner lika?

Nu ska jag ge mina kaniner mat, sen sova tror jag.

Snart blir det 18-års fest i Västerås:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0