Örebro

Åkte somsagt till Örebro idag för lite shopping;P hann inte köpa allt jag behövde förra tisdagen, så jag åkte dit idag vid 11. Ah så gick runt på stan och köpte lite kläder och sånt. Sen så gjorde jag inte så mkt mer, åkte hem vid fem, men vid fyra så orkade jag inte gå runt något mer så satt och vänta på tåget i en timme. Det jag köpte var i alla fall.

  • ett par jeans leggings, gina tricot.
  • linne, h&m
  • linne, h&m
  • en RANDIG tröja (som alla har) ;). gina tricot
  • shorts h&m
  • bellerina skor, åkes skor.
  • saltatten spray till håret. (As bra när man ska tuppera (Y) )
  • present till Frida som fyller 17 på måndag ;D (säger inte vad, eftersom hon kanske läser)



Orkar inte lägga ut några bilder, bara så ni vet ;)

IMORGON KOMMER MARION ÄLSK HIT :D:D:D <3<3<3<3<3 fyfan va underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0