Sommarlov snart!

Nu är det verkligen inte lång tid kvar i skolan innan sommarlovet. Hur härligt som helst, speciellt nu när jag är så himla skoltrött. Känner att jag inte klarar mera pluggande och sånt nu. Men bara 6 skoldagar kvar, om man räknar med själva skolavslutningen. Nästa vecka gör man nästan ingenting. På måndag ska vi alla åttor vara ute vid djäkens, sedan tältar våran klass där tills tisdagen, ser faktist fram emot det. Vi gjorde samma sak förra året, och det var as kul. Ja och Marion va typ uppe och ute hela natten, för när vi väl skulle sova började det regna in i vårat tält, så vi gick typ ut och gick runt och kollade om alla sov, sen välte vi Astrid, Jonna och Ewes tält, hahaha, gaaanska taskigt. Men vi fick igen sen på morgonen. Hahaha, asså vårat tält, såå jävla fult och vi hade typ inga tältpinnar så vi letade upp pinnar i skogen som vi använde. Typ alla skrattade åt vårat fula, lilla tält. <3  Men i år är inte Marion med :(, men det blir säkert roligt i alla fall. Ja men det är vad som händer på måndagen och tisdagen nästa vecka, på onsdagen ska vi städa ur våra skåp, ja det tar ju inte hela dagen, men vi kommer nog hitta på något. På torsdagen vet jag inte heller riktigt vad som händer, men inga vanliga lektioner är det nog inte i alla fall. Sen på fredag är det SKOLAVSLUTNING <3 Ååh, jag längtar som bara den.
På onsdag kommer Marion hit:D <3<3<3 Du är saknad av oss alla sa du veta!

Och sommaren 2009, ska faaan bli den bästa har jag bestämt mig för! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0