söndag

Det har redan gått 9 dagar på sommarlovet. Då är det bara 8 veckor kvar. Nej usch så ska man inte tänka, men det blir lätt så. Jag är hemma hos pappa nu med, och bara tar det lugnt, okej jag har ganska tråkigt. Men i morgon kommer Marion till mig! (: Och på torsdag åker vi till Västerås på 18-års fest. Ser verkligen fram emot att träffa alla! :D Det var väldigt längesedan.

Och jag börjar bli sugen på att skaffa hårförlängning igen! Asså när jag väl hade råd och hade mycket pengar så ångrade jag mig. Och nu när jag inte har så jätte mycket pengar, eller i alla fall inte så mycket så jag kan lägga ner 1000 kr på löshår så vill jag ha det. Men jag får klara mig med mitt egna hår. Mitt äckliga slitna hår. Det ä hemskt, det har liksom gått av på vissa ställen, så sjukt fult, vet inte vad jag ska göra, tips någon?

Nu ska jag chilla vidare, puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju börja med inpackningar

2009-06-21 @ 20:12:33
Postat av: Anonym

Låter bra det, det är bra här med =)

Vad gör dudå?

Kram

2009-06-21 @ 20:15:57
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: emmY<3

tackk! desamma :)

har en ny blogg nue, förut hade jag emmyzblogg.blogg.se men den sluta funka så jag bytte, läs o komentera gärna ^^

fin blogg föresten!! :D

2009-06-21 @ 22:14:23
URL: http://emmysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0