söndag

Jag börjar med att skriva lite om gårdagen (:
Började med att jag vaknade kvart i två, och jag hade bestämt med Jonna, Dea och Astrid att vi skulle göra en liten båtutflykt. Så jag fick lite bråttom, och på 20 minuter var jag hemma hos Jonna. Vi åkte moppe upp till Astrid där vi åkte ut med hennes båt. Vi åkte till Salbosjön (:  Sen ja gjorde vi inte så mycket, chillade och badade. Drog hem vid fem - halv sex ungefär. Blev att duscha och äta lite, sen vid sju gick bussen mot ludvika.
När vi kom fram dit så satt vi oss ner i parken och chillade. Sen kollade vi på Björn Rosenström, nice! Det blev att festa och lite sånt. Hahah sen så var vi vid skumdiscot, snacka om att bli blöt, men kul var det :D
Kvällen blev verkligen lyckad ;D hur värt som helst, bussresan hem var också nice ;D

Idag blir det bara chill i solen, jag vill bli brun, brun, brun!

pusshej

jonna och dea steker ;)

finaste astrid <3

På ludvikafesten,  vi sitter och snackar med självaste chillarN xD hehe

Kommentarer
Postat av: deaaaaa

det var så jävla bäst <3<3<3

2009-06-29 @ 12:24:09
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, vad kul! :D

Jag har solat och jobbat i helgen :)



Rösta gärna på mig här: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10272656 (A)

Jag är nr 7. Det hade varit jätte snällt! :D

2009-06-29 @ 17:14:12
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: DEAAAAAAAAAA

HAHAHAHAHAH JAG XD



CHILLARN!

Jag saknar honom !!!!!!!!!!!11111111



majs <3<3<3<3<3<3<3 det var så jävla bäst ja omggggg <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3

2009-07-01 @ 23:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0