Söndag

Nu sitter jag här i Kolheden, gick en sväng in till Kopparberg och tillbaka igår och träffade bby<3 Gick hem på bara 24 minuter, vilke betyder att jag gick jävligt fort, då det tar ca 40 minuter när jag går i vanlig takt, och jag går ganska fort då också ;P

Iaf så håller just nu på att bleka mitt hår:P Usch vad jag plågar mitt hår asså.. Men först och främst så vill jag ju få bort min utväxt nu och så vill jag få bort dom gula nyanserna i mitt hår. Har försökt med silverschampo, det har funkat lite, men inte tillräckligt, så ja. Jag bleker det en gång nu, så ska jag försöka att inte bleka det så mycket nu i sommar, då håret bleks lite i solen.

Aja, i morgon blir det tältning med klassen vid djäkens. Hoppas det blir kul ;D

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0