tältning imorgon

Nu har jag packat lite grejer inför tältningen imorgon så nu tänkte jag sova.
Tar inte med så mycket grejer som jag alltid brukar göra. Som när jag åkte till Malmö, hade typ massa kläder med mig, för jag kan aldrig bestäma mig vad jag ska ha på mig osv. Så jag måste alltid ha med mycket av allt. Så i Malmö och sthlm släpade jag runt med en svin tung väska, ja inte hela tiden men det kändes nästan som det. Jag hatar att bära på saker, speciellt när det är tugnt.  Men den här gången tänkte jag, asså vi ska ju tälta EN natt. Och jag byter antagligen inte om något i morgon, kanske om det blir kallt, eller varmt eller så men ja. Sen på tisdagen så drar man nog hem ganska tidigt. Så det får räcka med enstaka klädesplagg. Sen tar jag med badkläder, och sovgrejer. Och så får man inte glömma sminket;)
Hihi, alltid med! Nejdå, men förut så hade jag typ alltid smink med mig överallt, åtminstonde en foundation och mascara. Men nu har jag blivit bättre på det, och sminkar mig inte lika ofta längre. Förut bättrade jag på sminket flera gånger om dan. Visst det kanske händer nu med, men inte alls lika ofta.

Ja bla,bla,bla..
nu ska jag sova, klockan är snart halv två. Kanske skriver något i morgon, annars blir det på tisdag. Du uppdaterar jag med bilder också.Om jag nu kommer ihåg att ta några bilder.

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0