tisdag

Hemma från djäkens nu! Eller har varit hemma typ en och en hal timme.
Är as trött, sov endast typ en timme i natt, eller mindre till och med.
Somnade typ 5, och vaknade lite innan 6.
Det var svinkallt, höll på att frysa ihjäl:O Men det var kul, hahha, asså rätt lite flumm jag och dea var på natten, typ satt och sjöng på pippi långstrump, kebabrepubliken och en massa. Viktor tyckte i var väldigt jobbiga, då han hotade med att riva vårat tält om vi inte slutade, hahah men vi slutade inte i alla fall, men han var snäll och lät tältet vara.
Men ja, lyckat blev det väl, trots att jag var på lite dåligt humör och så på dagen, men framåt kvällen blev det flumm <3

nu ska jag vila ett tag, sen åker jag till Örebro och köper lite kläder och sånt (:



Kommentarer
Postat av: Anonym

>>:

2009-06-09 @ 16:14:54
URL: http://marionwagby.blogg.se/
Postat av: deawwwwwwwwwwwwwwwwAHHA lol

JAG ÄLSKAR DEEEEEEEEEJ ANNA :D



så jävla kul det var AHAHAHA viktor hade så jävla damp ^^

MAHAHAHA



VIKTOOOR

kan inte du bli emo?

hahahahahha

vill du inte smaka balle ät KEBAB



det var en kyckling som hette VIKTOR som skulle ge sig ut på promenad HAHAHHAAHHA



du äger <3 ^^

haha, jag satt och sov utanför toaletterna vid djäkens, i typ en timme, i solen ... så jag hann inte säga hejdå till dig :<<<<<<<<<

majs.

haha. sen somnade jag dirr när jag kom hem, sen sov jag till 3.

JAG SOV I EN JÄVLA SOFFA I 6 FUCKING TIMMAR OMG.

kunde inte röra mig sen

hade så jävla ont i axlarna och i armarna och i ryggen och ÖVERALLT ÅH MAJS INTE KUL !!!!!!!!



aja, vi ses imorn :D

puss mhm :D

2009-06-09 @ 18:25:24
Postat av: Sanna

åh, jag såg din kommentar nu.. lite sent men ja, bättre sent än aldrig :)

Jag saknar dig sjukt mycket jag med.. :(

klart jag kommer på Malles 18 års fest, du med? :D

Älskar dig<3<3



2009-06-09 @ 19:55:02
URL: http://sanna123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0