Torsdag

Kan verkligen inte fatta att det är skolavslutning imorgon, helt sjukt är det ;D
Ska bli så otroligt nice med sommarlov och så.
Marion är hos mig nu :D Hon kom igår, och då var jag och Ewe på plats vid tingshuset och mötte upp henne, Astrid, Dea och Klara kom hem till mig sen. Vi gick till två kockar och käka pizza, sen drog jag och Marion till kolheden och kollade på en film som vi gjorde sommaren 2006, shit asså xD
Aah, sen drog vi hem, glodde på tv och somnade runt ett.
Skolan idag var helt onödig kan man säga. Vi gjorde ingenting fram tills klockan halv nio, då kollade vi på volley boll match. Lärarna mot 9:orna, och 9:orna vann såklart. Sen fick vi korv med bröd och slutade runt 11.
Vid ett tog jag, Frida och Marion tåget till Örebro. Käkade pizza och taco buffé på pizza planteten sen gick vi runt i lite affärer och så. ända köpet idag var lösnaglar som jag ska ha imorgon. Vi tog fem tåget hem, och både jag och Marion somnade på tåget. hahahha ;p
Sen så ja har vi inte gjort så mycket, typ chillat, och så.

Nu ska jag vara social med Marion. <3

IMORGON blir det paaaarty ;D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0