torsdag

hejhej.

Igår var det fest hos min kära vän Dea.  Började med att det var jag, Dea, Marion, Alex och Erika där, sen kom det massa folk dit. Och det var väl roligt. Tycker synd om mig, Dea och Marion som fick städa upp allt imorse, vilken röra säger jag bara.

Men innan jag gick till Dea så var jag med min Älskling <3 Han ska ju vara borta i typ 2 månader nu så ja, jag fattar inte hur jag ska klarar mig utan honom så länge. Kommer ju sakna ihjäl mig typ. Men får väl umgås med kompisarna så får jag något annat att tänka på.

Idag ska jag bara ta det lugnt tror jag. Imorgon är det midsommar, ska vara hos pappa då, och kanske blir en säng med husbilen. Vi får se.

Är det inte någon som vill hitta på någonting någon dag snart? Det är sommar och den här sommaren ska bli bra har jag bestämt!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0