Torsdag

Hej alla, vad gör ni en kväll som denna? Själv sitter jag här och bara chillar.
Har diskat och städat upp lite på nedervåningen, var ganska rörigt, typ kläder överallt ^^
Mamma är i Stockholm så jag är ensam hemma då. Jävligt skönt, slippa allt tjat och sånt, hiihi :D
Hon kommer hem på typ söndag så jag är ensam hela helgen, fast kommer direkt inte sitta hemma och dö av tristess, utan hittar väl på något, meningen är att jag ska till kolheden, och vara där med Frida och Morgan, pappa är ju inte heller hemma, han och mailis är i Grekland:P Frida och Morgan är hund och katt vakt, så dom är där. Men jag får se om jag åker dit eller om jag hittar på något annat. Det visar sig alltid.

Skolan var helt okej! Först matte, hade prov. HOPPAS verkligen på bra resultat, annars kommer jag nog sänka mitt betyg i matte:( Men aah, sen andra lektionen hade vi Ingela och vi gjorde typ nån lek^^ hehe, sen svenska, killarna var på ungdommsmottagningen så vi satt bara och pratade och planerade inför tältningen på måndag.
Sen efter lunch var det so, vi kollade på film, populär musik från vittulla, typ sett massor av gånger innan^^  Ah så gjorde vi en utvärdering av so:n och svenskan. Och så tillsist fick vi reda på våra so, och svenska betyg. failfailfail :(

Ja, sen har jag ba tråååååkat typ:P ehehehhehe xD

puuuuss :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0