sommar

Jag har nästan igenting planerat den här sommaren, det är helt sjukt. Det ända jag vet  är att jag ska till Västerås nästa torsdag, men det är allt. Har inga övriga resor planerade. Eller okej, jag ska till Stockholm, det har jag bestämt. Dock vet jag inte när. Jag vill även åka till Borås och hälsa på Mergime. Sen skulle jag vilja ha mer tid med mina älskade chilikottar  Erika, Malle, Bam Bam, Pyttipanna och Sanna. Vi träffas allt för sällan tycker jag. Så lite små ideér har jag väl. Men då kommer vi till det där med pengar. Har jag verkligen råd med allt det där? och om inte, vad ska jag välja och vad ska jag välja bort? Får ca 1250 kr i månaden. Men det räcker verkligen inte långt alls. Men ska inte köpa sådär jätte mycket mer kläder i sommar, så kan lägga nästan allt på nöjen nu. Jag fick ju 3500 kr i konfirmations present. Av dom så gick ungefär 2000 kr till kläder. Men det blir ju alltid något nytt klädesplagg i alla fall. Men nu vill jag ha kul och skaffa mig mera minnen med olika folk.

Jag älskar verkligen att hitta på saker. Hatar att bara slösa dag efter dag framför datorn eller tvn. Visst kan det vara skönt ibland att bara chilla och ta det lugnt, bara det inte händer allt för ofta.

Nu har jag lust att planera sommaren med folk. Sen så blir det säker en del spontana resor också. För det är något jag också älskar.


cardigan h&m.
lila linne h&m
jeans leggings gina tricot

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack sötnos :)

följa min blogg med bloglovin ?<3



skulle vara jättekul!

2009-06-18 @ 17:47:57
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: Lina

Anna din sötis! :D Jag vill verkligen träffa dig, vill ju inte tappa kontakten! Sjukt länge sen vi hördes. Men vi kanske kan ses i sommar eller så? =) Puss <33

2009-06-20 @ 17:13:54
URL: http://aboutlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0