helgen

Kan faktist inte säga annat än att fredagen blev lyckad :D
Först skolaslutning då, okej kanske inte bästa vädret, men det dög ändå. Ja det ar väl kyrkan och så som vanligt, sen upp till vårat hem klassrumm och få betygen, sämst betyg :( men jag kämpar mera nästa termin :D
Sen träffade jag Amar en snabbis, och fick en ros av honom <3 gulligt (:
Sen gick jag och Marion ner till Frida och bara chilla. Sen så gick vi hem till mamma en stund, beställde en pizza och delade på. Sen ner på gärdet till Frida igen och ja kolla på tv, sen fixa i ordning oss för paaarty ;D
Sen blev det lite förfest, och vid halv sju drog vi till Dea ;D Vi satt och snacka och lite sånt medans vi drack. Sen kom Astrid och Klara dit också! ;D Sen kom massa folk dit och jaa kmr inte ihåg så mycket mer :P Min baby kom dit också<3 :D
Men det var as kul fan! Hihi, kom hem vid halv ett ungefär.

I lördags var jag jävligt bakis hela dagen, var hemma hos Frida och ba slappade.

Och igår var jag med Marion och Astrid på dagen, sen framåt kvällen var jag och Marion med Deaaa ;D <3
PÅ ONSDAG BLIRE FEST IGEN :D <3 röööj som fan! hihi

Idag fyller Frida 17 år :D så grattis till henne. Av mig fick hon en foundation och en mascara i present, som hon önskat sig:D Blev en av mina favorit fondations, och så den där flash stilett mascaran:) Så hon blev nog nöjd. :D

NU ska jag umgås med Marion. Puss hej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0