Darin - Se på mig

Såg ni melodifestivalen igår? :) Det är klart att jag gjorde det i alla fall! För världens bästa Darin var med och sjöng på mellanakten. Förövrigt så tyckte jag inte att bidragen i Melodifestivalen var något vidare, Agnes var väl den bästa om jag ska nämna någon. Men så kom Darin och utklassade dom alla med Jan Johansens låt "Se på mig" som vann svenska melodifestivalen 1995. Det var otroligt bra. Darin med sin utstrålning och sin röst <3 Det var himmelskt måste jag säga. Det finns inte ord för hur bra det var. Man blir verkligen stolt över Darin, som utvecklas hela hela tiden. Han lös helt enkelt upp det hela igår
.

 

"Störste stjärnan var inte med i tävlingen
Artisterna avlöste varandra på scenen i Malmö men den störste stjärnan var inte ens med i tävlingen. Mellanakten Darin stod för kvällens starkaste insats, enligt Expressens Anders Nunstedt.
- Bäst, konstaterade musikredaktören korthugget.
Det var ingen hemlighet att Darin Zanyar skulle framträda i pausen i Malmö.
Anders Nunstedt som sett honom på repetitionen slog fast att alla andra varit chanslösa om Darin tävlat.
Den dagen Darin bestämmer sig för schlagerdebut, den dagen kan resten lämna in sina walk over-lappar, skrev han i dagens tidning.
Så kom fredagskvällen och den breda tv-publiken fick se vad Anders och de andra journalisterna redan upplevt.
Med rösten full av känsla och ackompanjerad av stråkar och piano framförde Darin Jan Johanssons gamla schlagerbidrag "Se på mig."
Bäst. Darin!, sammanfattade Anders Nunstedt framträdandet."

"Kamerornas favorit, Darin, stod för kvällens starkaste insats - som mellanakt."

"Han fick mest applåder i kväll."

"Det känns som han får högst jubel av alla idag. Högre än artisterna. Nu undrar vi bara när han tänker tävla också."

"Lite otippat så kör den gamla "Idol"-tvåan Darin kör Jan Johanssens "Se på mig" som pausunderhållning. Vad tycker ni, borde Darin ställa upp i Melodifestivalen? Nu lanserar han sig ju hårt i Frankrike också. Då kanske vi kan plocka några poäng från de snåla fransmännen om vi skickar honom till Eurovision Song Contest."

"Så kommer Darin och gör Jan Johansens Se på mig som mellanakt. Flickorna i publiken skriker. Men vi har ju hört Darin göra schlagercovers förut. Kom med i tävlingen nästa gång istället, Darin!"

"Och så har Darin, den lilla gulleplutten, precis rivit av en soft tolkning av Jan Johansens gamla "Se på mig".
Darin är pausunderhållning.
Darin är grym.
Jag tror att han är med i festivalen nästa år."


"Söta Darin står för pausunderhållningen.
Han gör en otroligt vacker version av en av de vackraste schlagerlåtarna. Hans vackra röst ger en gåshud över hela kroppen, typ som Sarah Dawn Finer. Jaja, Sarah, du kan känna dig lugn. Darin är bara pausunderhållare."



Kommentarer
Postat av: Anonym

magiskt!!

2009-03-01 @ 19:22:26
URL: http://nazanem.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag saknar dig meeed!<3

Åh va jobbigt :( Jag önskar att jag kunde åka till dig, men jag är pank jag med :(

Men vi får se till och träffas snart!

Saknar dig massor!<3

Puss<3

2009-03-01 @ 21:02:13
URL: http://sanna123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0