...

Då är det onsdag idag. Gillar inte onsdagar.. dee är alltid så segt.
Igår var det kul:D Jag, Frida och Marion var hemma hos Morgan hela kvällen, sen sov vi där:D
Och juste jag klippte mig igår. FYFAN säger jag bara. jag har as kort hår, asså mitt hår va så jävla slitet:(:(  har ju blekt de 9847839785912 gånger typ. så nu blir det uppsatt hår i några månader, eller hårförlängning, men ja har nog inte råd med det nu :( asså åh, jag hatar mitt hår mer än någonsin nu.

På lördag blir det fekke med Frida, Marion och Morgan:D Fett nice!!!

sitter i skolan och har teknik nu, olle är borta så vi skulle göra nåttt på darorn, dock vet ja inte riktigt vad^^

Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0