Helg :D:D

HEEEEEEEELG! :D:D Fett skönt:) Slutade från praoen för ca 40 min sedan:) Fick sluta tidigare idag. Och idag så åt jag där också, var inte speciellt gott, kassler, potatis och spenat. Men låtsades att deet var gott inför barnen :P Hihih, ja nu var praoen över då, och det har faktist gått jätte bra och det har varit kul också. Men ska bli skönt att vara i skolan nästa vecka faktist.

Helgen kommer jag att tillbringa med Marion, och delvis syster. Blir väl roligt :D får se vad vi hittar på. Inget bestämt än iaf.

Btw så ska jag till Gävle den 29 maj och se Darin :D:D:D Det blir awesome! hihih :D Det är en konsert, gah vad kul! Ska dit med Erica och Sanna, så antagligen Malle, Linda och Py ox¨å:D:D Fett nice!

nu ska ja städa kaninburar. :S:( Sen ska ja upp till skolan tills Marion slutar om ca 2 timmar:D

CIAAAAAAAAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0