MAAAALMÖ HERE WE COME!

Den 21 maj ska jag till Malmö med Malle och Erica! :D <3  Och som ni kanske förstår när jag åker med två Darin fans så är det för att se Darin vi åker ner dit. :D Så efter skolan på onsdagen den 20 Maj åker jag till Stockholm, därifrån tar vi ett tåg till Malmö, så är vi framme tidigt på torsdag morgon. Sen åker vi väl dit där Darin ska uppträda och ja så. Sen senare på kvällen sover vi på ett vandrarhem, Erica ringde dit idag och dom gick med på att vi kunde boka och bo där eftersom Malle fyller 18 det här året. Så Det blir sjukt nice. Så åker vi hem på fredagen. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH DET KOMMER BLI SÅ FUCKING JÄVLA UNDERBART! :D:D:D:D<3

Och sen så blir det konsert i gävle den 29 maj!!! :D:D
Så nu blir det lite nya Darin memories för mig:D <3


Kommentarer
Postat av: Erika

Asså iiih dt kommer bli så jävla bäst<3

2009-03-30 @ 17:18:17
URL: http://skywalkeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0