Måndag

Tja! :)
Idag när jag kom till skolan, var det fett lite folk där:O Eller aah typ alla jag umgås med var sjuka så det blev bara jag och Astird idag, men det var ju trevligt de också :)<3

Först hade vi matte, jobbade på bra ju;D Sen idrott, vi spelade handboll, faktist kul! :D haha, jag har alltid förutfattade meningar om allt, hehhe. Sen fysik/teknik, vi hade läxförhör och jag hade inte pluggat så det gick ju som de gick:(:(  aja jag får faktist skylla mig själv. Lunch sen, as äckligt.. så de blev mackor ist;P Sen hade vi spanska, dator som vanligt, men sen så strejka ja å Astrid och jobba i boken i stället, hahha xD Så svenska, muntlig redovisning på min praouppsats, gick väl sådär. Men asså ja är stolt över mig själv att jag ens klarar av de så:)

När jag kom hem börja jag på brödtidningen, nu är ja klar:D:D
Så gjorde ja å syster mat och Morgan kom hit och åt;)

Nu ska ja kolla på tv;D ciiaaO!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej. Jag vet inte hur jag ska förklara mig men du kollar surt på mig i skolan. Dock är jag inte säker på vad det handlar om men jag har pratat med amar. Tyvärr är han väldigt ledssen. Då han älskar dig jättemycket men är ledssen för att han inte får ha tjejkompissar. Han var rädd för att förlora dig sammtidigt som han ville vara kompis med mig. Så det är bara kompis han & jag är & ingenting annat. Han älskar dig jätte mycket.

2009-04-03 @ 15:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0