Nice helg:D

Så var det snart slut på helgen. Fan vad fort det går :(
I fredag blev det bara att va hemma:P Kollade lite på let's dance typ, eller ah ja tkr det är jävligt tråkigt men jao.

I går, lördag åkte jag till Örebro med mamma:D Vi åkte vid typ 10 elr nått sånt. Sen så skulle mamma kolla på någon jacka på mega så vi gick runt där i någon halvtimme. Sen blev det fika med stora syster Madde<3 :) Ja sen gick jag på stan en stund.

Och jag köpte
* en tröja på bikbok, 150 kr.
* min favorit foundation, 149 kr <3
* puder, 50 kr.
* skor 124 kr
that's it. Har dålig ekonomi just nu så det blir inte så mkt shopping på ett tag. Men jag kan ju bara säga att jag är jävligt shoppingsugen, hittade massa snygga saker som ja vill ha, som ett par högklackade skor på din sko, dom var typ bruna och fett snygga. ååh ge mig<3

aja, sen drog vi på möte. Vi håller på att starta upp en ny förening. Som ska heta Unga Allergiker Örebroregionen, ja är sekreterare och sen ska jag antagligen vara webbansvarig när vi startar upp en hemsida. Känns bra att ställa upp i något bra. :D

Sen åkte vi hem, och jag gick till Morgon. Där var det paaarty:D Slängde i mig någon grogg och några shots:D Vi åt tacos också. Och ja det gick ju inte så bra för alla att äta ^^ haha, sen blev det lite tjafts och skit, men de hör väl till haha xD
Sen träffa jag Amar en stund<33 eller aah i typ två timmar. myyys<3
När jag tillslut fått tag på frida som öppnade porten så drog jag hem till Mogge igen och sov där. Hahah, ala ba sov och ja va fan pigg. men de händer alltid mig^^ Men ja somna tillslut jag också. Sen blev jag väckt vid fyra av att Morgan ringde på min mobil, han hade typ råkat gjort de^^ Ah, sen så satt jag, Morgan och Marion och drack schweppes. HAHAH . sen så somnade jag och Marion brevid Frida och Morgan. Och sen vakna ja, la mig i soffan igen. somna, vakna la mig vid frida och Morgan, somnade, vaknade och la mig i soffan och somnade igen. Hahah sen vaknade jag och gick upp. och fan vad det såg ut i lägenheten asså:O Ja fixade disken sen drog ja hem.

Nu ska jag göra brödtidningen. hejdå.
<33333333

Sen har jag skickat 300 kr till Malle, så nu kan hon beställa biljetter till Malmö snaart:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0