Ny vecka

Godmorgon. Idag är det måndag, känns ganska segt att ta sig upp så tidigt, även fast jag har gått upp skapligt tidigt hela helgen :)

Idag är halva klassen borta på prao, så det blir väldigt lugnt och lite folk. Ganska soft, men typ alla ja umgås med är på prao, utom Ewe. Vi har prao nästa vecka:) Då ska jag vara på dagis, smaragden, Bergsgården. Inte det roligaste kanske. Men jag tog det som fanns kvar typ. Nästa år ska ja försöka hitta något rooligare. Jaja, idag har vi idrott, Susanne snackade om spinning någon dag, hoppas på det idag då! hihi:D
Förövrigt så knarkar jag låten Darin sjöng på Melodifestivalen. Ihihi, älska Darins röst, han gjorde låten så fruktansvärt bra.
 
Igår blekte jag håret igen! *hej slitet hår* Men det börjar bli bättre, men ska ta det lugnt med blekningen ett tag nu och köra med silver schampo. Jag vill inte ha oranget hår, usch. Men ja överlever ett tag :P

Och Mina läsare börjar öka, vilket är jätte roligt:D
Har ni något/några tips om vad jag ska skriva om, eller vad som helst?
Och ni kan väl slänga iväg en kommentar så jag vet vilka som läser!

Ha en bra dag, och en bra vecka allihopa! :D

  jag saknar världens bästa Darin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0