Plugga plugga plugga

Asså herre gud vad jag är trött, nästan så man vill sova, shit klockan är ju bara tio :O hihi sjukt ovanligt för mig att vara trött vid den här tiden, men nu är jag det. hihi:D Egentligen borde jag plugga, men ja pallar inte just nu.. 
Den här dagen har varit ganska booring. Har typ inte hänt någonting.. Skolan var trist också. Fick reda på betyget på boken om mig själv, bleb VG- för mig. Asså ååh :(

Sen så har jag inte gjort så mycket idag, plugga, plugga, plugga.. och lite dator oxå ;) hihi. Har prov på sex och samlevnad i morgon, och sedan So prov tills onsdag, döda mig!
och en sak till: JAG HATAR MITT HÅR;O oranget, fult och slitet like shit! :(  Har blekt det fyra gånger på en vecka tyyp.fan vad jag har försört de. Men jag får skylla mig själv. :(:(

nu ska ja plugga mera, sen sova. Imorgon blir det skolan :( Sen plugga och sen Erika och fritidsgårn :)

byyyyyyyyyyye v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0