Skola :(

Idag är det måndag då:( vilket betyder att det är skola.. mhm asså fett tråkigt, men jag överlever:D

Helgen har i alla fall varit lyckad;D I fredags var jag, Marion och Astrid hemma hos Klara:D Det var kuuul!! :D vi sov över där också, jag och marion fick trängas i en liten sova, haha men när jag vaknade hade Marion lagt sig på golvet, haha fett sött!

Och i lördags så var vi hemma hos Marion;D Det var jag och Astrid och Marion ofc^^ Vi festade lite, det var skit kul! Sen kom Jonna dit en stund också:) Och jag och Astrid sov över jao. Hihi;D Jag vaknade typ 8 och kunde inte somna om, och dom vakna 11.. hahha kul liv ja har^^
Sen igår så drog Astrid hem vid halv tolv. Sen gick jag och Marion till lådan, köpte hårfärg, och när vi kom hem blekte  vi mitt hår. det är inte riktigt bra än, men det börjar närma sig ett bra resultat :D iaf sen drog ja till pappa med Frida och Morgon och åt där, sen drog ja till Kopparberg sen iaf, så sov hos mamma i natt.

Idag ska jag va med Erika :)<3

hejdå! ha en bra vecka nu!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0