Söndag

Idag är det söndag då, och snart slut på helgen.. Tråkigt. Men helgen har varit kanon! Igår blev det nice, började med att jag, Frida och Marion kollade på melodifestivalen :D Darin var där sjöng på mellanakten:D:D:D DET VAR SÅ JÄÄÄVLA BRAAAAAAAAAA<3 ihihi :D Han ägde ut alla<3 eller vad tycker ni? om ni såg :P
Iaf, sen så gick vi och fixade vin:D Och deet blev att dricka. När vi var påväg hem kom några och frågade efter Morgan, hahaha, var lite kul. Han hade ju en fest, och vi tog en sväng förbi där men då var det bara morgan kvar. Så vi stannade där, och det kom lite folk dit :) Det var kul:D:D eller ja enda tills ja blev att må illa, sen däckade Frida och jag med efter ett tag:P Det slutade med att jag vaknade upp på Morgans soffa imorse ^^ hihih:D men det var fan kul igår!

Idag ska jag tvätta och plugga inför proven den här veckan.. :( trååkigt. Sen ska jag ner till Morgan och lämmna grejer till syster!

hejdå på er! och KOMMENTERA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0