spanska

Sitter i skolan och har spanska, eller ja det blir ju inte direkt så mycket pluggande på dom här lektionerna.. Asså t.ex nu så ska vi jobba med någon skiva med spanska uppgifter, men hur många gör det? ingen, och jag tror att Peter fattar att alla sitter ute på nätet, men han bryr sig typ inte. Man får ju endå bra betyg. Bara man har bra på glosproven så får man MVG. hhm.. .bra eller inte? Jag tycker det är helt sjukt, jag kan ju liksom inte spanska alls nästan. Och jag har MVG. Tänk om vi får en ny lärare eller något nästa år, då kommer ja sänka betyget skapligt mycket. Eller om någon vill fortsätta på gymnasiet, liksom det funkar ju inte. Ja vi har världens sämsta spanska lärare.



Resten av dagen har varit helt okej. Första lektionen matte, tråkigt vare. Sen idrott, vi spelade ruggby, dopp boll, basket, forboll, innebandy och hoppade trampett. Det var väl kul, och ännu roligare men bra musik på, som breathing your love :D hihi, en sexualkunskap, vi gick igenom inför provet i morgon. Till lunch vare korvgryta, inte så gott inte :(

Japps that's it. Puss ¨på er! och KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag saknar dig också<3

jag vet,men jag vill inte det:/

2009-03-02 @ 19:11:21
URL: http://annapyttipanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0